Tuesday 23 April 2013

Update...

As Salam semua...& Good Day Frens...

Sorry sebab dah lama x update blog ni...sgt2 bz... :-)

Ok...Juz nk refresh everybody...semua dokumen yg saya mintak anda semua sign tempohari sudah pun dimasukkan ke dalam dokumen mahkamah. Perbicaraan pun sudah dijalankan pada 27/3/2013 dan mahkamah pun sudah memutuskan dan mengisytiharkan Nilai Idaman BANKRAP dengan rasminya.

So, seterusnya, proses tender pun telah dilaksanakan dan KPKT telah melantik kontraktor baru untuk meneruskan projek tersebut. Surat perlantikan pun sudah diserahkan kepada kontraktor baru pada 16/4/2013 yg lalu. Kontraktor baru akan memulakan kerja2 di site dalam awal Mei ini.

Saya difahamkan proses seterusnya akan mengambil masa lebih kurang 6 bulan untuk kerja2 menyiapkan termasuk mendapatkan CF daripada MPS.Saya mohon kesabaran anda semua. Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar kali ini.

Sekian update saya untuk kali ini...

Semoga bertemu lagi di lain masa.

7 comments:

Unknown said...

Thanks Kak Zeta

Unknown said...

...semua dokumen yg saya mintak anda semua sign tempohari sudah pun dimasukkan ke dalam dokumen mahkamah.

mungkin saya gagal dihubungi, maka tiada sign
dokumen apa2.
juz nak tanya, nama saya ada tak dalam senarai pembeli sebab senarai yang dipaparkan tak jelas.

Thanks.

Unknown said...

Cik fadilah - Unit u is Q-L2-08. KLu u ada email add, i can forward the clearer copy.

Thanks.

Unknown said...

boleh saya dapatkan no tel? so that saya boleh update record saya. atau blh sms pada no saya 019-2220667. Thanks.

Unknown said...

Salam Puan Zeta, saya azlan, saya sekarang ini menetap di Kuala Krai, Kelantan. sudah lama saya tak pergi ke KL, dan berkenaan dokumen yang berkaitan dengan projek perumahan danau sutera, saya tak ada buat apa-apa, kerana buat masa ini saya tak dapat pergi ke KL dan boleh tak, puan Zeta emelkan senarai nama pembeli rumah projek perumahan danau sutera ini. ini alamat emel saya, azlan111071@gmail.com. terima kasih banyak

Unknown said...

Salam En Azlan,

Saya sudah email senarai pembeli ke email address yg tertera.

Unknown said...

sama2 :-)

Post a Comment